Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Περισσότερη εξωστρέφεια και νέες θέσεις εργασίας



Άρθρο του Χρ. Στάικου (Πρόεδρος Enterprise Greece) στον Ελεύθερο Τύπο


Αν το 2017 μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα έτος όπου η ελληνική οικονομία, μετά από πολλά χρόνια, ανακάμπτει, τότε το 2018 είναι ένα έτος-καμπή για την περαιτέρω ενίσχυση αυτής της τάσης και την δημιουργία των όρων για τη μετατροπή της τα επόμενα χρόνια σε σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.
Σε αυτή την κατεύθυνση η διαμόρφωση ενός νέου παραγωγικού μοντέλου, με βασικούς άξονες την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας και της κάθε περιοχής ξεχωριστά, ταυτόχρονα με την επένδυση στην έρευνα και καινοτομία, τη μεταποίηση, την δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών με υψηλή προστιθέμενη αξία και την εξωστρέφεια, μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτή την προοπτική.
Η προσέλκυση επενδύσεων και η αύξηση των εξαγωγών αποτελούν σημαντικούς πυλώνες αυτής της στρατηγικής και οι θετικές επιδόσεις των τελευταίων δύο χρόνων, με την σημαντική άνοδο, τόσο των ξένων άμεσων επενδύσεων όσο και των εξαγωγών, δείχνουν ότι υπάρχει δυναμική που πρέπει να ενισχύσουμε πιο αποτελεσματικά.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Οργανισμός Enterprise Greece, ως ο αρμόδιος εθνικός φορέας εξωστρέφειας, επιθυμώντας να συμβάλλει στην επίτευξη της βιώσιμης ανάπτυξης της οικονομίας και στην δημιουργία νέων, ποιοτικών και διατηρήσιμων θέσεων εργασίας αναλαμβάνει περισσότερες πρωτοβουλίες προβολής και υποστήριξης των επενδυτικών ευκαιριών της χώρας και προώθησης διεθνώς των εξαγώγιμων προϊόντων, εντάσσοντας νέους κλάδους, προσεγγίζοντας νέες αγορές, υλοποιώντας νέες δράσεις, διαμορφώνοντας νέα εργαλεία.
Βελτιώνουμε την επιχειρησιακή λειτουργία και τις υποδομές του οργανισμού ώστε να υλοποιηθεί αποδοτικότερα το συνεκτικό και αντιπροσωπευτικό πρόγραμμα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, σε όλους τους παραγωγικούς τομείς και κλάδους της οικονομίας, προσδοκώντας την αύξηση τους στις δράσεις μας, που φέτος ξεπέρασαν τις 1.000 εταιρείες. Αναφέρω χαρακτηριστικά, τους κλάδους της τεχνολογίας, του ναυτιλιακού, ξενοδοχειακού και αγροτεχνικού εξοπλισμού, των τροφίμων και ποτών, των δομικών υλικών, των καλλυντικών και των σκαφών αναψυχής.
Ειδικότερα, σχεδιάζουμε να υλοποιήσουμε ένα φιλόδοξο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την ενίσχυση του branding του αγροτοδιατροφικού τομέα, καθώς και την προβολή του ελληνικού
κρασιού σε ξένες αγορές-στόχους. Ταυτόχρονα, στοχεύοντας στη διερεύνηση νέων συνεργασιών στο εξωτερικό, προγραμματίζουμε κλαδικά partenariat με προσκλήσεις αγοραστών και εισαγωγέων, in store promotion, τη συμμετοχή σε 54 διεθνείς εκθέσεις, (αυξημένη κατά 20% από το 2017), στοχευμένες επιχειρηματικές αποστολές.
Τέλος, είναι σαφές ότι η επίτευξη των στόχων είναι υπόθεση όλων όσων σχετίζονται με την εξωστρέφεια και περνάει μέσα από συνέργειες και συνεργασίες που ο Οργανισμός επιδιώκει για την ουσιαστική προώθηση της συγκεκριμένης στρατηγικής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου